2018-11-30 09:43Press release

Ny Innovativ Produktlansering från Swiss Clinic

Det innovativa skönhetsbolaget bakom mikronålstrenden och hemmabehandlingar, Swiss Clinic, har lanserat Hyaluronic Microneedle Patches, en helt unik produkt på den svenska marknaden. De kallar den för en super-fuktgivare som omedelbart ger spänst och fyllighet till det behandlade området.

Varje patch består av 148 mikrostrukturer som är uppbyggda av 100% hyaluronsyra, som smärtfritt tränger ner i huden och ger omedelbar spänst, utfyllnad och åtstramande effekt.

Hyaluronic Microneedle Patches kan användas på valfritt ansiktsområde som behöver spänst och fyllighet. Med fördel används de över natten för att vakna med fräsch och spänstig hud!

Beauty company Swiss Clinic develops home beauty treatments which give both measurable and lasting effects. Since the very beginning, the aim has always been to provide high-tech clinical treatments for home use, but also to find new methods of treating skin problems that are considered unsolvable. Swiss Clinic has helped thousands of men and women to get rid of everything from acne scars to pigmentation and stretch marks. The company was founded in Sweden 2012. Today Swiss Clinic operates in nine countries with demand constantly increasing. The company´s in-house development team in Zürich plus the quality production facilities in Switzerland, Sweden and Italy are just some of the key factors on its success.

Sebastian Gordon
Sebastian Gordon